Illamasqua Shrapnel

Bylo nebylo, za devatero řekami a průlivem La manche byla jednou jedna značka Illamasuqa a ta Illamasqua, milé kosmetické nadšenkyně, dostala v blogerském pravěku, v roce 2010, jako jedna z prvních firem nápad, že nabídne svým fanynkám možnost navrhnout si "vlastní" lak na nehty. Stačilo poslat fotografii a nápad a tři nejzajímavější putovaly do výroby. Shrapnel je jeden z nich.
Musím se přiznat, že v hodnocení tohoto laku jsem tak trochu rozpolcená. Napoprvé jsem byla dost zklamaná z barvy, jelikož to měl být odstín měděné mince, představovala jsem si měděnou s narůžovělým podtónem, prostě barvu fungl nové desetikoruny a ejhle ona z toho vyšla růžová s trochou měděné.
Ošklivá není, ale tehdy to prostě to nebylo ono a mysleli si to i zákazníci, o čemž svědčí i to, že spolu s lakem Eclipse v nabídce nevydržel, oproti Raindrops, která se stále drží a dokonce existuje v růžové varietě. Na druhou stranu dnes by z něj mohl být hit, protože vypadá jak záda iphonu v rose gold.

Ale mám li být upřímná, barva Shrapnelu  je překvapivě komplexní, Tlumená růžová s s kovovými odlesky obsahuje jako nečekaný bonus bonus navrch s bíle-zlaté kovové částečky viditelné nejvýše z desticentimetrové vzdálenosti, ale vím o nich jen já a líbí se mi. Co na druhou stranu není zas až taková hitparáda jsou viditelné tahy štětcem, ale opět jsou viditelné jen z deseti cm, bohužel vím o nich a nelíbí se mi to.  
Co se týká lakování, jako vždy u Illamasqui, pigmentace i konzistence na jedničku. Stačila by jedna vrstva, ale já dala pro jistotu dvě, výdrž byla kolem jednoho týdne bez popraskání (bez nadlaku), jen se vytrácel lesk a mírně ošoupaly špičky.

Detail částeček a tahů štětce.
Celkový dojem:
  • pozitiva: zajímavá barva, vlastně hledáte-li lak k mobilu v odstínu rose gold, tak jste ho právě našli, resp. jestli jej někde seženete. Výdrž je velmi dobrá.
  • negativa: není to měděná desítka a při bližším pohledu jsou vidět tahy štětce. 
Summary: Illamasqua Shrapnel is collector piece from 2010 nail fanatics collection, inspired by copper penny. Shrapnel is more rosegold than copper polish with chrome finish infused with white-gold shimmery particles. It wasn´t love at first site, especially because of visible brush strokes. But beleve it or not, this almost ugly shade was one of few nail polishes I did actually used up! Mainly because of cool undertone, consistency and excellent staying power.

1 komentář:

  1. Je to moc hezká barva! Viditelné tahy štětcem budou ale asi u tohoto laku problém.

    OdpovědětVymazat